17:55, 19-апр-2023
Стратегія розвитку бізнесу – це більше, ніж успішна бізнес-модель, що дозволяє стабільно працювати та виживати у своїй ніші. Конкурентна бізнес-стратегія – це питання оптимальної прибутковості компанії у своїй ніші.
Будь-який план чи програму можна назвати стратегією. Але для компанії оптимальна стратегія розвитку – це план, який має привести бізнес до економічної ефективності.
Стратегію розвитку бізнесу не можна розглядати у відриві від понять прибуток та ефективність.
Бізнес-стратегія пояснює, як ваша компанія за умов конкуренції досягає максимальної ефективності.
Як досягти максимальної продуктивності?
Створіть свою пропозицію унікальною. Навіть під час продажу звичайного кетчупу можна створити умови, за яких купуватимуть саме Ваш продукт.
Визначтеся з методами та діями, за допомогою яких ваша компанія створить унікальну пропозицію у своїй ніші. Йдеться про ефективність бізнес-процесів у вашому ланцюжку створення унікальності, ще раз повторюся, будь-яку просту пропозицію, можна і потрібно зробити унікальною.
Більшість компаній-конкурентів вибирають стратегію бути найкращими у своїй ніші та прагнуть перемогти за будь-яку ціну, знищивши конкурентів. У цьому типі компанії основна увага приділяється виконанню планів та досягненню цілей: обсяг продажу, маржа, витрати, прибуток і т.д.
Якщо всі компанії в галузі слідуватимуть бізнес-стратегії «бути кращими», неминуче виникне конфронтація. Всі компанії шукають тих самих клієнтів, копіюючи дії один одного, знижуючи прибуток у ціновому конфлікті і в результаті всі стають схожими один на одного.
У зв'язку з цим покупець вибирає того, хто запропонує дешевше...
Але Вам це не підходить, Ви хочете заробити, а не просто вижити
Відмінність себе від конкурентів за допомогою знижок не означає, що ви можете перемогти. Ви на шляху гарантованого самознищення.
За такої стратегії ви точно програєте, нехай навіть не в найближчому майбутньому, а в довгостроковій перспективі.
Оптимальною стратегією розвитку бізнесу буде вибір шляху, відмінного від ваших конкурентів.
Суть конкуренції не в тому, щоб здобути успіх у короткочасному збільшенні продажів. Йдеться про отримання стабільного фіксованого прибутку на тривалий термін.
Стратегія розвитку бізнесу буде ефективною лише в тому випадку, якщо вона враховуватиме ризики, пов'язані з цими 5 силами: інтенсивність конкуренції серед існуючих конкурентів, важливість споживачів, вплив постачальників, загроза замінників та видалення нових конкурентів. .
Що важливо пам'ятати про взаємозв'язок між структурою галузі та її здатністю приносити прибуток:
На всіх ринках (галузях) діють одні й самі сили чи чинники. Змінюється лише співвідношення сил і рівень їхнього впливу на організацію.
Тільки співвідношення п'яти сил визначає прибутковість сектора. Ні потенціал економічного зростання, ні форми діяльності (виробництво чи надання послуг) не впливають на рентабельність, як структура пропозиції та організація взаємовідносини між постачальниками, сировини, виробництвом і доставки кінцевого продукту споживачам.
Підхід до збільшення продажів багатьох інтернет магазинів не працює, тільки тому, що вони швидко не реагують на дії своїх конкурентів, для цього потрібні фахівці, такі як Андрій Миронюк, які вміють розробляти ефективну стратегію розвитку бізнесу в довгостроковій перспективі.
Похожие новости